Dangus Forums

United Tribes of Baltica

* DUK    * Ieškoti  * Registruotis * Prisijungti 

Dabar yra 2019-12-14, 11:59




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 192 pranešimai(ų) ]  «  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  »
Autorius Pranešimas

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-09-13, 19:40 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 567
СЛУЧАЙ С ПАЦАНОМ (2001) - šitas filmas daug geriau ir paprasčiau atspindi situaciją Baltarusijoje, negu per TV, dokumentinius filmus, spaudą pateikiama info. Bulbašam visai nereikia kitos santvarkos nei dabartinė. Jiems taip gerai. Dėdė Lukashenko valdo !
viskas prasideda kai prie teliko besėdintys ir telepuzikus, reklamas, politiką žiūrintis bachuras ir jo malaja susipyksta. Jam tenka išeiti. va tada ir prasideda nuotykiai nuo susitikimo su draugeliais chroniais, kylančiu bendraklasiu verslininku, opoziciniu judėjimu "Bobr", saugumu...ir dėde Lukashenka :). Filme daug muzikos, vietomis visiškai debilnos, bet puikiai įsipaišančios į visumą. Vertas dėmesio mažabiudžetinis filmukas.

p.s. čia belarusiu produkcija, ale tegul būna šitoj temoj.

_________________
''Let's go make some ART!''


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-09-25, 20:38 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 567
"Mesto na zemle" (2001) (rež. Artour Aristakisian) - vienas purviniausių matytų filmų. Visas veiksmas vyksta skvote, kur apsigyvenusi kažkokių hipių komuna, išpažystanti meilės, kūno dalinimąsi su bet kuom, kad ir bjauriu bomžu. Prisigimdę krūvas vaikų, valgo kleisterį ir žiurkes ir klauso savo guru mokymų. Bežiūrint pradeda atrodyt, kad atsiduri kitam pasaulyje, kitoj erdvėj, viskas per daug svetima, nesuprantama. Atsakymo ar tai smerktina ar ne, iš režisieriaus neteks išgirsti, paliekama spręst kiekvienam.

"Zeleniy Slonik" (1999) (rež.Svetlana Baskova) - undergruodinis filmas pilnas kraujo, sick vaizdų, tačiau turintis gilią filosofinę potekstę. Siužetas sunkiai suvokiamas, pradžioj tik supranti, kad dviese sėdintys erdvėje panašioje į šiluminį mazgą, yra paimti į armiją toliau seka visiška shyza perauganti į košmarą :).

Profilaktiškai visiem sveika pažiūrėti retkarčiais panašius į aukščiau paminėtus filmus. Labai gerai nuteikia :).

P.S. gal kartais kas nors turite šituos S.Baskovos filmus "Кокки - бегущий доктор" (1998) ; "Пять бутылок водки" (2002) ; "Голова" (2003). Jei taip, bandysim susitart :).

_________________
''Let's go make some ART!''


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-09-26, 08:55 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 5523
Cituoti:
"Кокки - бегущий доктор" (1998)


sita turiu. tai irgi Baskovos filmas ir taip pat trashine shyza :)


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-09-26, 12:41 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2006
Pranešimai: 4341
Miestas: vilnius / inbhir nis
Toxico rašė:
"Mesto na zemle" (2001) (rež. Artour Aristakisian) - vienas purviniausių matytų filmų. Visas veiksmas vyksta skvote, kur apsigyvenusi kažkokių hipių komuna, išpažystanti meilės, kūno dalinimąsi su bet kuom, kad ir bjauriu bomžu. Prisigimdę krūvas vaikų, valgo kleisterį ir žiurkes ir klauso savo guru mokymų. Bežiūrint pradeda atrodyt, kad atsiduri kitam pasaulyje, kitoj erdvėj, viskas per daug svetima, nesuprantama. Atsakymo ar tai smerktina ar ne, iš režisieriaus neteks išgirsti, paliekama spręst kiekvienam.[.


sita teko matyti..tikrai shizowa, kartais sleikstuli kelianti juosta..

_________________
behold the death of all your beliefs


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-09-27, 16:50 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 2539
Miestas: Nuo Pilėnų iki Pirėnų
Veiziu, kad "Skalvijoje" kažką naujo rusiško rodys antrą spalio savaitę:
http://www.skalvija.lt/index.php/kalend ... dienos/264

_________________
"...neapsimetinėji, klajūno menas tau nebėra svetimas..." (A.Debeljak)


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-10-17, 16:39 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 918
Miestas: Utena
"ЖИВОЙ" - is per keleta dienu matytu filmu, sitas kazkaip pastrigo, nors siaip jau siuzetas nebenaujas. Is kazkokio Kaukazo karo grizta namo vaikinukas be kojos. Bebrizinedamas dar, dovanai pirktu kardu, sukapoja viena toki prapora-majora, kurs prakalineja neblogus uzsienietiskus protezus veteranams...Paskui - bumbt! - kareiveli partrenkia automobilis, filmo laikas pasikeicia, bvel tarsi viskas is naujo ar toliau..Vaikinukas grizta namo, taciau jau nebe vienas o su dviem savo tarnybos draugais-vaiduokliais (va jie ir sako, kad pragaro/rojaus nera, yra tik Dykuma), kurie, siaip jau, zuvo del jo zioplumo...Siderreal time...Musu kareivelis isejo i kara del Rusijos ideju, o sitie - del pinigu. Prasideda savotiska psichine kelione - saves paieskos...Kartais trivialus, kartais keisti sutikti personazai, Rusija gi:) Pabaiga paziurejus 2/3 filmo gal jau ir galima nuspeti, taciau tai nera taip jau blogai.

_________________
La Ilaha Ila Sala'h
http://alas23.blogspot.com/


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-10-22, 11:14 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 918
Miestas: Utena
Svieziena..Pavelo Lungino studijos filmas "ОСТРОВ". Su grupes ZVUKI MU lyderiu, panku-ekscentriku-charizmatiku Piotru Mamonovu pagrindiniame vaidmenyje - geresnio pasirinkimo negalima net isivaizduoti! Veiksmas vyksta kazkur mazoje saloje esanciame pravoslavu vienuolyne - Mamonovo herojus, Tevas Anatolijus cia atsidure dar per kara, kai, budamas dar beveik vaikas, priverstas vokieciu, nusove savo vada...Ir dabar vis jaucia ta nuodeme, taciau tuo pat metu yra ir is tu Dievo isrinktuju kvaileliu, turinciu galiu gydyti zmones ir pan...Filmo pasakojimo stilius labai ramus, taciau rezisierius ir aktoriu ansamblis (be Mamonovo dar ir kiti puspankiai: is "Brolio" zinomas Viktoras Suchorukovas, bei "Zmurki" ir "Mne ne Bolno" zvaigzde Dmitrijus Diuzevas) nuobuodziauti neleidzia - stebeti ju zaidima, nors ir neiprastame barzdotu pravoslavu vienuoliu amplua, gryniausias malonumas..

_________________
La Ilaha Ila Sala'h
http://alas23.blogspot.com/


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-10-24, 19:22 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 5523
irgi prisiverciau paziureti Mesto Na Zemle. kazko per daug sokiruojancio ten nepamaciau, nors labai tikejausi. puikus moldavu rezisieriaus Aristakisian'o darbas. vyrukas tikrai atrado savo nisa kino pramoneje. ziuredamas negaliu isivaizduoti, kaip rezisierius privercia "aktorius" visa tai suvaidinti...


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-11-10, 15:29 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 14228
Miestas: Vilnius
vakar pamatytas "Pryamochozdenie" (Evgeniy Yufit, 2004) užmetė labai keistai ir labai toli. Ryškiai ir keistai išreikšta šalta estetika su mįslinga istorija. Vietom apima klaikaus nerimo ir siaubo pojūtis, tuo pačiu šventė keistybių mėgėjams :) Filmas priminė kažkuo "Stalker", "Soliaris", "Vožrvraščenije", "Pervye na Lune". Duodamas filmą McKaras minėjo, jog tai išvystytas kažkoks naujas kino stilius, tik nepamenu pavadinimo... Gal Mc primins, bei parašys keletą kitų ryškesnių krypties kūrinių..

_________________
kad tavy grausmas


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-11-10, 15:45 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 5523
Cituoti:
Gal Mc primins, bei parašys keletą kitų ryškesnių krypties kūrinių


krypties pavadinimas - nekrorealizmas. tai anaiptol ne nauja kino kryptis, jai jau virs 20 metu. net necronautu judejimas egzistuoja. kitas reikalas, kad jis beveik nezinomas placiai publikai. stai siek tiek info apie tai anglu kalba:

Manifest


Yevgeniy Yufit - Necrorealist Cinema

Necrorealism was established as a radical movement in the Leningrad art scene with several "parallel" or underground films, those made outside the Goskino State Cinema system. These films were created during the time of pre-perestroika - 1984-1985, in the independent film studio MZHALALA FILM. The studio brought together a group of radical underground artists including Yevgeniy Yufit, Igor Bezrukov, Yevgeniy Kondratiev, and Konstantin Mitenev.

"Early necrorealist declarations affirmed the life of the body abandoned by the soul and advocated pure idiocy, uncorrupted by instinct or the subconscious. Their short films recall Mack Sennett's slapstick style of the 1910's and the shock aesthetics of the French avant-garde, as well as the unrestrained eccentricity of the Soviet cinema of the 20's. Characters thickly plastered with zombie clay enact mass brawls, suicides, and monosexual erotic acts. In such strategies it was easy to discern provocations towards the Soviet myth of social immortality". (Sergei Dobrotvorsky: "A Tired Death")

With a sense of black humor and the absurd, which was not at all characteristic of Soviet consciousness , early "Necrofilms" expressed fascination with various forms of decay and death, from the miasmic language of official ideology to the expiration of the individual body.

The strange title of the controversial and cynical art-group had a number of resonances. The prefix "necro" was both a reminder of taboos and the transgression of these taboos. The taboo on communism's death in the Soviet period of perestroika was the primary object of such cynicism.

At the same time, Necrorealism, meaning "death realism", corresponds to the official Soviet aesthetics of "socialist realism". Indeed, the ideology of the Soviet establishment, its collective ethics and heroic pathos, were the main objects of early necrorealistic violation and parody. Well-known figures in the uniforms of socrealism - soldiers, sailors, doctors, secret service agents, and the like - often appear in early necrorealistic slapstick films such as Yufit's SPRING and SUICIDE MONSTERS. Mass murders and suicides by these familiar types are shown as motivated by paranoia, a natural consequence of Soviet collectivist ethics. In necrorealistic treatment, the characters are seen as living dead or as zombies completely caught up in parodic scenarios of "heroic idiocy".

Early "Necrofilms" do not present a positive critique; they do not seek to revitalize an outmoded cultural order. Instead, the pure absurdity of the living dead, the zero degree of being and meaning, represented in these films, exposes the suppressed underground history of the Soviet era, depicting the bankruptcy and exhaustion of its myth of social renewal and revealing the hollowness and banality of the images that continued to reflect that ideology. Shot in 16mm under deliberately rudimentary conditions, these films develop an aesthetic intended to record the transformations of the body in the throes of death.
Necrorealist art situates itself on a conceptual boundary between life and death. Here death is the metaphor for such manifestations of human consciousness as mental dullness, spiritual decay, and emotional emptiness.

In 1989, Necrorealism began to attempt to downplay its underground reputation so as to be able to gain financial support through the Leningrad State Film Studio. Alexander Sokurov organized a film school at Lenfilm Studio, which included necrorealist filmmakers. The group of Necrorealists was given the official approval to make 35mm films. Many sought the new art-status, but only Yevgeniy Yufit graduated from the school and was able to make feature films. Several members of the necro-group became actors in Yufit's films, while several others changed their media and aesthetic direction.

The connection to the State Cinema did not, however, alter the essential peculiarity of Necrorealism. Necrofilms remain in every sense alternative films, for they repudiate the establishment's injunction to be conventional. At the same time, Necrocinema has switched from 16mm to 35mm format and has moved toward a more documentary approach to "reality". New camera techniques, deep focusing and shots-in-depth, have reduced the need to break up scenes into a series of shots and have rehabilitated the physical reality of death after it ceased to be a demarcated zone of the Soviet cultural landscape.
Nature, another primary focus of the necro-statement, began to attract the attention of the camera. Nature, in the self-reflexive world of Yufit's characters (necrotypes), reflects a clear evidence of the death of evolution.

Nature is also depicted in such a way that, via its omnipotent force, it obliterates the anomaly of consciousness, erasing its natural and cultural gradations, substituting planks of wood, stones, hedgehogs and sticks for anthropological specimens.

Yufit's cinematography seems to be evolving towards perceiving nature through the gaze of a naturalist.
As a direct result of this naturalistic approach, montage has gradually disappeared from necrofilms. The early pictures were built on the principle of short static scenes, proceeding headlong one after another. Over time, the tempo of the films slowed down, and the scenes were more and more often shot in one general take. As Pier Paolo Pasolini once said, "Montage acts on film material as death acts on life there is no purpose in breaking up action into conceptual segments." The new slow, drawn out "Necrofilms" seem to illustrate Andre Bazin's theory of the ontological nature of film. Here the physical and metaphysical coexist in one cyclical space. Life and death do not appear as opposites when man and corpse enjoy the same right to wander through a vacuum of senseless emptiness. One could describe necroart as the specifically Russian manifestation of Jean Beaudrillard's concept of "the total implosion of meaning."

The cinematography of Necrorealism has turned away from the rough-edged montages of the carnivalesque death of the Soviet ethics and has absorbed itself completely in the timeless rhythms of life. Motionless black and white shots, suggestive of Yufit's still photographs, emphasize the goal of aestheticizing the elements of nature. In place of characters or protagonists rises up an anomalous Nature incapable of nurturing humans.
Aside from the agonizing portrayals of death, Necrofilms reflect the beauty of the timeless vacuum they contain. As a Russian theorist Victor Mazin writes, "Necrorealism develops the existentialist ideas of [a Russian philosopher] Nikolai Fedorov, who devoted his life to the dead, for human beings cannot forget about mortality, that's all they think about."

It seems that necrorealism is reviving the eccentrism that was persistently purged during the nurturing of the post-revolutionary soviet world, a world in which there was no spiritual center, no up and down, no meaning and no passion, neither being nor nonbeing. Now, however, with the time of 'nonexistence' and post-apocalyptic world views having passed, Necrorealism seeks to portray more pure types of biological and mental eccentrism.

It holds the view that, in spite of all social cataclysms, human beings have not changed. In short, Homo Sapien is a more aggressive, disharmonious and mentally destructive species than any other.

_________________
...THEY switch me off, early in the morning...


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-11-13, 22:41 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 567
Eyforiya (2006) - tikrai euforija apsireiškia po šito filmo, tik labai neįprasta forma :). Siužetas gan paprastas - meilės istorija, tačiau kai persipina su meistriškai nufilmuotais stepių gamtos vaizdai, žmonių buitimi, na ir tie kameros judėjimo rakursai sukuria kažką tokio, o dar iš paskos slenkanti puikiai parinkta muzika... ir pasijauti euforijos būsenoj, keistoj...

_________________
''Let's go make some ART!''


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-11-19, 20:06 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 567
Visai įdomus ir orginalūs režisieriaus Andrey Iskanov filmai, kažkoks experimentinis haliucinacinis horrorras.

Gvozdi (2003) - apie Hitmana, kuris grįžęs po uždoties ir perskaitęs straipsnio antraštę apie žmogų kurio galvoje buvo rasta vinis, supranta, kad ir jam reiktų įsikalt vinį. Tai truputį pakeičia jo gyvenimą....

Visions of Suffering (2006) - dvi valandos sapnų, košmarų, narkotinių vizijų, demonų, gore vaizdų ir dar visokio velnio. Labai stipri vizualinė filmo pusė.

_________________
''Let's go make some ART!''


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-11-19, 21:56 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 918
Miestas: Utena
Prasimuse su savo gore Iskanovas ir i uzsienius, leidziasi zagranichnuose leibluose, o ir atsiliepimai neblogi:) Aisku is kulto puses:) Kad tik neateitu kokia russian schizo gore banga, kaip, kad kazkada italiuksciai zombiais pagyvino ekrana..

_________________
La Ilaha Ila Sala'h
http://alas23.blogspot.com/


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-11-19, 22:21 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 567
alas23 rašė:
... Kad tik neateitu kokia russian schizo gore banga, kaip, kad kazkada italiuksciai zombiais pagyvino ekrana..


nu jei rusai nepersistengs, tai visai neblogai schizo bangos iš jų pusės :)

_________________
''Let's go make some ART!''


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-11-20, 00:57 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2006
Pranešimai: 18
Labiausiai istrige neseniai matyti rusu fimai: "Vdoh Vydoh", "Mars" ir "Boginia - Kak ja Poliubila" su nuostabiaja Renata Litvinova...


Į viršų
 Aprašymas  
 

dziedas
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006-12-11, 15:46 
Vartotojo avataras

Prisijungė: 2005
Pranešimai: 567
"Ятинсотэстс" (2004) - taikliai apibūdintas filmo žanras etno-trash. Buriatų vestuvės su nukirsta nuotakos galva, kalėjime su sienomis iš tų tarybinių stiklo blokelių o lentynose sudėtomis konservuotomis stiklainiuose atsargomis žiemai sėdi švedų porno karalius už terorizmą per Maskvos olimpines žaidynes, iš viršaus krentantys makaronai, robotai - ateiviai ir jų karalienė dirbanti kaimo felčere , pagrindinis herojus-buriatų čabanas iš nusikaltėlio tapęs milicininku ir dar daug visokių trashinių veikėjų ir epizodų sugebėjo kūrėjai sutalpint į šitą šedevrą. Dar senai užmirštus daiktus teko prisimint olimpinį meškiuką , kondensuotą saldų pieną skarbonkėse :).

_________________
''Let's go make some ART!''


Į viršų
 Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 192 pranešimai(ų) ]  «  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  »


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron