Dangus Forums
http://www.dangus.net/forumas/

Nafta, degalai ir alternatyvos
http://www.dangus.net/forumas/viewtopic.php?f=29&t=1332
Puslapis 14

Autorius:  ugn [ 2006-09-18, 10:47 ]
Pranešimo tema:  Nafta, degalai ir alternatyvos

BMW AG koncernas pagamino pirmąjį pasaulyje vandeniliu ir benzinu varomą prestižinės klasės automobilį BMW Hydrogen 7, skirtą serijinei gamybai. Naujųjų modelių Europoje ir JAV laukiama jau kitais metais.

BMW Group atstovybės Lietuvoje UAB „Krasta Auto“ direktoriaus Rimanto Kirklio teigimu, pateikdamas šią naujieną pasauliui, BMW AG koncernas ne tik pademonstravo savo lyderystę naujų technologijų srityje, tačiau ir nutiesė kelią alternatyvaus ir tradicinio tipo automobilių suderinamumui, kuris praktikoje yra ypač patrauklus vartotojui.

„Ateities technologijas pritaikydama jau šiandien, BMW kompanija įtakoja viso proceso paspartinimą. Kuo daugiau tokių automobilių važinės pasaulyje, tuo greičiau plėsis tam reikalingos infrastruktūros tinklas, visų pirma vandenilio degalinės. O besiplečianti infrastruktūra, žinoma, įtakos ir tokių technologijų plėtrą visuose automobiliuose“, - sako R. Kirklys.

Naujajame BMW Hydrogen 7 sumontuotas mišrus 6 l 260 AG ir 12 cilindrų variklis, kuris 100 km/h greitį leidžia išvystyti per 9,5 sek. Automobilyje yra du kuro bakai: pirmajame telpa 8 kg vandenilio, o 74 l tūrio antrasis yra skirtas benzinui. Įprastiniu režimu automobilis naudoja vandenilio kurą, o jam pasibaigus, automatiškai įjungiamas benzino režimas. Ant vairo esančių mygtukų pagalba degalų režimą bet kada gali pakeisti ir pats vairuotojas.

Pilnu vandenilio baku automobilis gali nuvažiuoti 200 km atstumą, o, naudodamas abiejų bakų kurą, vairuotojas nesustodamas gali nuvykti net 700 km atstumą. Tad vairuotojas gali drąsiai nutolti nuo artimiausios vandenilio degalinės nebijodamas, kad jam pasibaigs kuras. Tokia dviguba technologija užtikrina automobilio praktiškumą, kol vandenilio degalinių infrastruktūra nėra visiškai išvystyta.

BMW Hydrogen 7, kurio bazei pasirinktas BMW 760i modelis, savo komfortu ir funkcionalumu nesiskiria nuo įprastinių BMW modelių – ypatingai plati standartinė jo komplektacija vairuotojui leidžia pajusti ne mažesnį vairavimo malonumą nei kituose 7 serijos BMW automobiliuose.

Pagrindinis vandenilio technologijos privalumas visų pirma yra tai, kad sumažinamas asmeninių automobilių išmetamų dujų kiekis, kadangi išskiria ne anglies dvideginį, o vandens garus. Antra, skirtingai nei benzinas ar kitas kuras, vandenilis yra praktiškai neišsenkantis šaltinis, todėl jo panaudojimo galimybės yra neribotos.

Jau keletą metų BMW koncernas vykdo specialias programas „Clean Energy” ir „Efficient Dynamics“, kurių galutinis tikslas – vien tik vandeniliu varomas automobilis. BMW specialistų paskaičiavimais, toks automobilis galėtų būti sukurtas po kelių dešimčių metų.

Naujasis BMW Hydrogen 7 pasaulinei rinkai bus pristatytas tarptautinėje Los Andželo automobilių parodoje š. m. lapkričio mėn.

Autorius:  djalex [ 2006-09-18, 11:55 ]
Pranešimo tema: 

dezinformacija.
pirmieji pasaulyje tai padare Honda specialistai.
kaip ir hibrida elektra ir benzas.

vienintele kompanija BMW dar po siolei nera atsiskaiciusi su savo darbuotojais, kurie pries antra pasaulini ir antro pasaulio karo metais dirbo vergais ir buvo isnaudojami spec darbams, ta laimino BMW vadovybe.

Autorius:  ugn [ 2006-09-18, 12:17 ]
Pranešimo tema: 

neesmė, kas pirmas. svarbu, kad seniai išrastos ekologiškos ir pigios technologijos pagaliau būtų diegiamos, ir tai daroma kuo sparčiau/plačiau.

Autorius:  Eteris [ 2006-09-18, 12:30 ]
Pranešimo tema: 

kokios tu technologiju kainos!? turint omeny kad visa pasaulio politika remiasi i nafta, darau prielaida, kad ta technologija labaaaai negrei atpigs ir bus diegiama visuotinai.

Autorius:  djalex [ 2006-09-18, 12:52 ]
Pranešimo tema: 

naftos propaguotojai siuos projektus kaip ir hibridus labai stabde, hibridu esme buvo kuo maziau benzo ir visa tai maisyti paleidziant elektra, kad ir Honda Insight modelis revoliuciniais 90 metais srebe 2,8 litro 100 KM, kaip dabar matete, paskutiniai tie degaliniai varikliai jau yra 1 litras spirito (gali buti augalinis) 2000km kelio, bet greitis labai mazas ;)
vandenilinis variklis seniai buvo apdiskutuotas ir isanalizuotas, serijinio auto pries kelis metus paleidimas kainavo apie limona zaliu vnt.
dabar kaina sumazejusi 10 kartu ir daugiau. iskart pastebimas, kad modelis 760 patys suprantate kiek jis kainuos ir kad ne man ir ne kitiems mirtingiems toksai daiktas

Autorius:  ugn [ 2006-09-18, 16:43 ]
Pranešimo tema: 

na, kadaise sunku buvo įsivaizduot, kad turėsime kiekvienas po CD grotuvą, arba kad galėsime sau leisti filmus žiūrėti per kompą ir DVD. keičiasi viskas greitai, jeigu tik yra tam tikros politinės sąlygos...

Autorius:  weirdla [ 2006-09-19, 08:42 ]
Pranešimo tema: 

va butent. po 8 metu gal ir nusigriausim ta bemsa.)svarbu, kad ir kapitalo rykliams po mazu pradeda aisketi, kad nafta tai ne iseitis, o deadend'as. ir ateitis [ jei ji is viso bus ] tikrai nepriklauso oil.

Autorius:  ugn [ 2006-09-19, 09:11 ]
Pranešimo tema: 

manau tie magnatai turi neblogą planą kaip paturėti visus ir naftą iki paskutinio lašo. nebent kokių nors valstybių dėka atsirastų stiprios nacionalinio lygio alternatyvos, kurios plėstųsi ir tuo pačiu spaustų naftininkus greičiau vykdyti ekologiško kuro programas, kurios tikriausiai jau seniai suplanuotos ir guli stalčiuose. tik vargu ar yra dabar pasaulyje pakankamai stipriai išsivysčiusių šalių, kur nevaldytų korporacijos. š... politika.

Lietuva, žinoma, per smulki ir per daug korumpuota šalis inicijuoti pakyčius. Įdomus dalykas buvo biokuro gamyba (berods iš rapsų), kuri moksliškais skaičiavimais tikrai perspektyvus ir realus dalykas mūsų geografinės/ekonominės padėties šaliai. Bet jokio valstybinio palaikymo tai programai nebuvo. Nors kartais pravažiuojant miesto autobusui pakvipdavo blynais :)
Gal kas žinote kuo ta gamyklėlė baigė?

Autorius:  AllFOLK [ 2006-09-19, 09:43 ]
Pranešimo tema: 

Jei kalbi apie Mazeikiu "Rapsoila", tai ten kazkas labai prastai su ju vadovybe. Pries metus (diena be auto) meginau organizuoti viesa biokuro pristatyma, leidau jiems nemokamai pasistatyti stenda ir papasakoti apie save - atsake :/
taip ir nesupratau kodel.

Siaip pagalvojau ta tema. Visiems zinoma, jog USA sedi uzsispaude savo nafta, o savo poreikiams perka is kitur. Tipo, kai pasauly baigsis nafta, jie pardavines savo uz milijonus. O tai dabar jus paskykit - kas bus, jei mes pradesim vartoti biokura, vandenili ir kitus atsinaujinancius/neissenkancius kuro saltinius? Ka darys USA, kai jos naftos niekam nebereiks? :)

linksmai,

Autorius:  Eteris [ 2006-09-19, 09:46 ]
Pranešimo tema: 

AllFOLK rašė:
O tai dabar jus paskykit - kas bus, jei mes pradesim vartoti biokura, vandenili ir kitus atsinaujinancius/neissenkancius kuro saltinius? Ka darys USA, kai jos naftos niekam nebereiks? :)

linksmai,

Jo, mes pasigaminsim savo variklius varomus vandeniliu ir visi vazinesim "bemsais" ;)

Autorius:  AllFOLK [ 2006-09-19, 09:51 ]
Pranešimo tema: 

Eteris rašė:
Jo, mes pasigaminsim savo variklius varomus vandeniliu ir visi vazinesim "bemsais" ;)

sakydamas "mes", turejau omeniuj zmonija, o ne lietuviu tauta isimtinai... mistaiping ;)


P.S. tarp kitko, nemanau, kad LT maza protu pasigaminti toki varikli, tik vat kas juo vazines? O kura turbut gamintu is paskos vazinejanti laboratorija is dvieju sunkvezimiu :)

Autorius:  ugn [ 2006-09-19, 10:49 ]
Pranešimo tema: 

na, tie rapsininkai juk buvo viską paskaičiavę dėl technologijų, negamino juk to kuro šiaip vien dėl eksperimento. bet vėliau skundėsi, kad nėra nei paklausos, nei valstybinio supporto. tipo žmonės bijo tokį kurą pilt į savo mašinas, kažkas genda ar kemšasi (nežinau tiksliai, bet gal yra labiau tą reikalą žinančių ir galinčių išdėstyt?), galiausiai masiniam naudojimui reikia sukurti nemenką tokio kuro infrastruktūrą, etc.

bet esminis dalykas juk tas, kad tai REALIAI ĮMANOMA, pridedant daugiau pastangų, idėjų, tobulinimo. tačiau kapitalas tokią pažangą stabdo, visi žinom kodėl.

Autorius:  djalex [ 2006-09-19, 12:27 ]
Pranešimo tema: 

turbut is eiles cia.

pirmiausia JAV importuojas nafta is azijos valstybiu ir pagrindinis JAV naftos perdirbejas yra Venesuela. Kai tik pasikeite valdzia toje salyje ir kilo dideli streikai ir sambruzdziai, iskart JAV gavo dideles kainas ir jankiai pradejo ziauriai bruzdet ir aiskintis ka daryt ka daryt. vienas is to pasekmiu yra afganistanas suvartytas, irakas suvartytas, kazkoks keistas kuveito islaisvinimas ir tt.

vandenilinio kuro talpyklas galima pastatyti bet kur, ty kiekvienas zmogus gali tureti savo kieme kolonele, tik reikia reglamentuoti to daryma.

beje, biokura , ty rapsu degalus , ruosiasi gaminti suvalkijoje keliolika ukininknu, bet zinant, kad rapsu plantacijos ir auginimo virsune yra Argentinoje, tai mes tik savo rinkai kazka tieksime, be to reikia pamineti, kad pasaulines kainas ne mes diktuosime, o mes tik aprupinsime save brangiu biokuru :)))) kaip visada. pakeisime uzsienio melzejus i savus :)
be to, automobili biokurui visgi reikia perdirbti, tai daro pvz prancuzijos valstybe.

kita alternatyva buvo iskelta gamtines dujos i dyzelius .... kaina litro kuro tik 90 centu, taciau musu zinomi biurokratai atmete ta pasiulyma, nefinansavo ir nereme tokios alternatyvios kuro sistemos kurimo ir pasake eikit nax..... vadinasi,kazkas musu valdzia irgi pasere ...

Autorius:  uraLas [ 2006-10-07, 15:05 ]
Pranešimo tema: 

adnako rapsininkai turi savo saita manau rasit papildomos infozes
ir apie neva gendanchius auto nuo biokuro manau irgi yra tik mitas
>> http://www.rapsoila.lt

Autorius:  ugn [ 2006-10-08, 08:08 ]
Pranešimo tema: 

netrukom sulaukti reakcijos :))

http://www.delfi.lt/news/economy/busine ... d=10889785
Politikai svarsto būdus, kaip paskatinti biokuro gamybą ir vartojimą. Vienas iš galimų variantų – pradėti priverstinai maišyti jo į visus degalus, tačiau tuomet, specialistų skaičiavimu, šie brangtų.

Autorius:  pievagrybis [ 2006-10-08, 10:59 ]
Pranešimo tema: 

vis nenusiraminat, zmonijai lemta isnykti, pries tai gerokai pasikankinant, susitaikykim, ta jau zinojo optimistiski 'Terminatoriaus' rezisieriai ir scenaristai:) niekas neatsisakys patogumu, kurie savo ruoztu griauna pasauli, tad kartoju- lemtis neisvengiama. kai pasieksim buvusiu civilizaciju proto lygi, irgi isnyksim, kaip ir jos isnyko.

Puslapis 14 Visos datos yra UTC + 2 valandos
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/